2014. július 12., szombat

Eredményhirdetés #3 - Legjobb prológus

Halihó!

Elkészültem immáron a harmadik kategória, a "Legjobb prológus" zsűrizésével is. Eddig talán ezzel volt a legkönnyebb dolgom, habár nem állítanám, hogy egyszerű lett volna kiválasztani a legjobbakat. Végül azonban most is sikerült és most fel is sorolnám a helyezést elérteket. Gratulálok Mindenkinek!

III. helyezett: A golyó útjában ~Diana H.
Díja: Oklevél + Interjú + Hirdetem a blogot 1 hétig



II. helyezett: I could be an angel - Angyal lehetnék ~Zsuzsi
Díja: Oklevél + Interjú + Blogajánló + Hirdetem a blogot 2 hétig



I. helyezett: Behind The Mask ~M. Mircsi
Díja: Oklevél + Interjú + Blogajánló + Feliratkozom a blogra + Hirdetem a blogot 1 hónapig



Különdíj: Mysterious Past ~Lisa Black
Díja: Oklevél + Interjú + Hirdetem a blogot 3 hétig



Mindenkinek gratulálok a nagyszerű munkákhoz, különösen azoknak, akik elérték eme eredményeket. De ezúttal sem feledkeztem meg a többi jelentkezőről sem, hiszen mindenki megérdemel egy emléket, eme emléklap keretében. Élvezet volt olvasni a munkáitokat, ez az én elismerésem.



A díjakat az eredményhirdetés végeztével hozom is. Hamarosan jelentkezem a folytatással!

8 megjegyzés:

  1. Kedves Kathy F.!

    Úristen! Nagyon-nagyon szépen köszönöm! :D

    Ölel,
    M. Mircsi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága M. Mircsi!

      Megérdemled, nagyon szép munka.^^

      by: Kathy F.

      Törlés
  2. Drága Kathy!
    Nagyon szépen köszönöm a 3. helyezést! El sem hiszem! *-*

    Ölel,
    Diana H.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Diana H.!

      Nagyon szívesen, megérdemelted. Gratulálok.

      by: Kathy F.

      Törlés
  3. Kedves Kathy!
    Köszönöm szépen a második helyet, feldobtad a napomat! :)
    Puszi,
    Zsuzsi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Zsuzsi!

      Megérdemelted a helyezést, gratulálok!

      by: Kathy F.

      Törlés
  4. Kedves Kathy!:)
    Nagyon köszönöm a különdíjat:) *-*
    xx
    ~Lisa

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Lisa Black!

      Nincs mit köszönnöd, megérdemelted. Gratulálok!

      by: Kathy F.

      Törlés