2014. július 10., csütörtök

Eredményhirdetés #1 - Legszebb fejléc

Halihó!

Itt is lennék az eredményhirdetés legelső részével, mégpedig a Legszebb fejléc kategória dobogósait hirdetem ma ki. Hogy őszinte legyek, nagyon nehéz dolgom volt a három helyezett kiválasztása során. Nagyon sok szép munkával jelentkeztetek, élvezet volt nézni őket. A hosszú válogatás után mégis sikerült meglelnem az első három helyezett művét, valamint egy különdíjast is.

III. helyezett:  Just be FREE (Harry Styles fanfiction) ~Eleanor Elizabeth White
Díja: Oklevél + Interjú + Hirdetem a blogot 1 hétig



II. helyezett: A Halál Nem Válogat ~Sz Brigi
Díja: Oklevél + Interjú + Blogajánló + Hirdetem a blogot 2 hétig



I. helyezett: A napfény íze ~AudreyFictions
Díja: Oklevél + Interjú + Blogajánló + Feliratkozom a blogra + Hirdetem a blogot 1 hónapig



Különdíj: Álomtól Aranyig [Műkorcsolya fanfiction] ~Leah Hope Eastbrook
Díja: Különdíj + Interjú + Hirdetem a blogot 3 hétig



Gratulálok a győzteseknek, a díjakat az eredményhirdetés befejeztével hozom is. Azok pedig, akik nem értek el semmiféle helyezést, ne csüggedjenek, hiszen nagyon szép munkát végeztek a fejlécükkel (avagy az, akit megkértek, hogy készítse el) és még lesz lehetőségük megméretni magukat. Addig is egy emléklappal  kedveskednék nekik.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése